Min order
Jag har inte fått min orderbekräftelse
Du får automatiskt en orderbekräftelse via e-post inom 24 timmar. Om du saknar en orderbekräftelse kan du kontrollera din skräppostmapp eller andra mappar med specialerbjudanden.
Kan jag ändra/annullera min order efter att jag har genomfört den?
Nej, när din beställning har lagts och importerats till vårt system är det inte möjligt att redigera eller avbryta den.
Jag har fått fel vara
Vi ber om ursäkt om du har fått en felaktig vara i din försändelse! Kontakta oss och ange ditt beställningsnummer, namnet på varan och bifoga en bild på varan och din retursedel. Vi hjälper dig att få rätsida på allt.
Jag har fått en skadad försändelse
Om din försändelse var skadad eller öppnad vid leverans, kontakta oss och bifoga en bild på den skadade försändelsen.
Jag har fått en trasig vara
Om du mot förmodan har fått en trasig vara i ditt paket, kontakta omedelbart vår kundtjänst med ett foto av varan, så hjälper vi dig vidare.